Bizi Facebook`da izləyin

20 saniyəyə bağlanır... Bağla

Haqqımızda

Əlaqə



“ASAN xidmət”in yaradılmasından 7 il ötür

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 13 iyul tarixli 685 nömrəli Fərmanı ilə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi və onun tabeliyində “ASAN xidmət” mərkəzləri yaradılıb.

Dərc edilib: 13 iyul 2019 [17:07]
Baxış sayı: 20127

Agentliyin sədri Ülvi Mehdiyev İnterpress.az-a bildirib ki, hazırda ölkəmizdə 15 “ASAN xidmət” mərkəzi fəaliyyət göstərir. Onlardan 5-i paytaxtda olmaqla digərləri Sumqayıt, Gəncə, Sabirabad, Bərdə, Qəbələ, Masallı, Quba, Mingəçevir, İmişli və Şəkidədir.

Bu il Tovuz, Ağcabədi, Şamaxı, Kürdəmir və Balakəndə “ASAN xidmət” mərkəzlərinin istifadəyə verilməsi nəzərdə tutulub. Onların hər biri regional xarakter daşıyır. Həmçinin Prezident İlham Əliyev 2019-cu il 5 aprel tarixində Bakıda iki yeni “ASAN xidmət” mərkəzinin layihələndirilməsi və tikintisi haqqında Sərəncam imzalayıb. Mərkəzlərdə 12 dövlət orqanı, həmçinin özəl şirkət və müəssisələr tərəfindən ümumilikdə 320-dən çox müxtəlif xidmət göstərilir.

Bu günə kimi “ASAN xidmət” mərkəzlərinə daxil olan müraciətlərin sayı 30 milyondan çoxdur. Regionlarda 10 səyyar “ASAN xidmət” avtobusu və səyyar “ASAN qatar” vasitəsilə vətəndaşlara səyyar formada xidmətlərin göstərilməsi davam etdirilir. 2013-cü ilin iyun ayından etibarən 1 milyon 850 mindən çox vətəndaşa səyyar formada xidmət göstərilib.

Bakı şəhərində fəaliyyət göstərən 2 “ASAN Kommunal” mərkəzində “Azərişıq” ASC, “Azərsu” ASC və “Azəriqaz” İB tərəfindən xidmətlər təqdim olunur. Bu günə kimi 1 milyon 400 mindən çox vətəndaş müraciəti qeydə alınıb. Bu il Bakıda daha bir “ASAN Kommunal” mərkəzi fəaliyyət göstərəcək.

Bu il mayda “ASAN xidmət” mobil tətbiqi istifadəyə verilib. Mobil tətbiqin əsas məqsədi vətəndaşlar üçün çevikliyi təmin etməklə, onların əlavə vaxt itkisinin, məsrəflərinin qarşısını almaq və “ASAN xidmət” mərkəzlərinin idarə edilməsində effektivliyi artırmaqdır. Keçirilən rəy sorğularına əsasən vətəndaşların xidmətlərdən məmnunluq əmsalı 100 faizə yaxındır.

İyunun 1-dən etibarən “myGov” portalı vətəndaşların istifadəsində verilib. “Qabaqlayıcı hökumət” konsepti əsasında hazırlanmış portal şəxsi kabinet əsaslıdır və vətəndaşlara proaktiv xidmətlər göstərilir.

Könüllülər “ASAN xidmət”in fəaliyyətə başladığı ilk gündən etibarən bu konsepsiyanın bir komponentidir. Bu prosesə 20000-dən çox könüllü gənc qoşulub. Bu günə kimi könüllülər tərəfindən 2500-dən çox təlim, 550-dən çox layihə keçirilib və 1100-dən çox könüllü “ASAN Kadr” portalı vasitəsilə işlə təmin olunub.

Artıq Əfqanıstan İslam Respublikasında “ASAN xidmət” (“Asan Khedmat”) təsis edilib. Bundan başqa, Uqanda, Mərakeş, Koreya, İndoneziya, Monteneqro, İtaliya və İSESKO ilə əməkdaşlığa dair Anlaşma Memorandumu imzalanıb. Hazırda bir sıra Afrika ölkələri: Misir, Əlcəzair, Özbəkistan ilə əməkdaşlığa başlanılıb və bu istiqamətdə işlər davam etdirilir.

“ASAN xidmət” 2015-ci il Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Dövlət Xidmətlərinin göstərilməsi sahəsində “Dövlət xidmətlərinin göstərilməsinin təkmilləşdirilməsi” kateqoriyasında ən yüksək 1-ci yerə layiq görülərək xüsusi mükafat və diplomla təltif olunub. İyunun 24-dən 26-dək Bakıda Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi Birləşmiş Millətlər Təşkilatı ilə birgə BMT-nin Dövlət Xidmətləri Forumunu keçirib. Foruma dünyanın 100-dən çox ölkəsindən 800-dən çox nümayəndə qatılıb. Tədbir çərçivəsində ölkəmiz rəqəmsal idarəetmənin tətbiqi ilə dövlət xidmətlərinin inkişafı sahəsində BMT-nin xüsusi mükafatına layiq görülüb.

İyunun 24-də Bakıda təşkil olunan BMT-nin Dövlət Xidmətləri Forumu çərçivəsində dövlət xidmətlərinin göstərilməsi üzrə ASAN Beynəlxalq Assosiasiyasının yaradılmasına dair Niyyət Bəyannaməsi imzalanıb.

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi ilə İSESKO arasında Birgə Əməkdaşlıq Proqramı əsasən qabaqcıl idarəetmə üzrə “İSESKO-nun ASAN mükafatı” təsis olunub. “İSESKO-nun ASAN mükafatı” üzv dövlətlərdə innovasiyaları əks etdirən təcrübələr üçün təqdim olunacaq.

BMT-nin İnsan Hüquqları Şurasında “ASAN xidmət” təcrübəsinin təşviqinə dair qətnamə qəbul olunub. Şuranın martın 22-də Cenevrədə keçirilən 37-ci sessiyası çərçivəsində Azərbaycanın təşəbbüsü ilə “Dövlət xidmətlərinin şəffaf, məsuliyyətli və səmərəli çatdırılması vasitəsilə insan hüquqlarının və Davamlı İnkişaf Məqsədlərinin təşviqi” adlı qətnamə yekdilliklə qəbul edilib.

İnterpress.az






Oxşar xəbərlər

"BAKUBUS" lardan razısınız?


Cəmi səslər: 177